FAQ

Frequently Asked Questions (FAQ)

1. Waar kan ik zien de agenda van FysioGrow teamleden bekijken om een afspraak in te plannen?

Je kunt via de pagina https://fysiogrow.nl/afspraak-maken de agenda van onze therapeuten inzien. Kies een locatie, datum/tijdstip en vul je contactgegevens in. Kies voor de eerste afspraak (screening, intake en onderzoek) een tijdstip waarbij er 2×25 minuten beschikbaar is. Die tijd hebben we nodig om alle werkzaamheden te kunnen verrichten.

2. Ik heb last van stuitklachten en wil graag een afspraak maken om mij te laten behandelen hiervoor.

De therapeut die bij FysioGrow stuitklanten behandeld is Daan Lansdorp. Je kunt meer over de behandeling van stuitklachten lezen op de pagina https://www.fysiogrow.nl/stuitpijn/

3. Ik wil graag een proefles bij de CrossFit Ninja’s inplannen, hoe doe ik dat?

Een proefless inplannen bij de CrossFit Ninja’s doe je makkelijk via deze pagina; https://cfninjas.sportbitapp.nl/cbm/proeflesplanner/stap-1/

4. Hoe werkt de klachtenprocedure als ik een klacht heb?

Bespreek jouw probleem eerst met jouw behandelend fysiotherapeut. Misschien komen jullie er samen al uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent, of wat je bij een volgende behandeling anders wilt. Het beste is om een aparte afspraak te maken, zodat de behandelaar voldoende tijd voor jou kan uittrekken. Jullie kunnen dan samen zoeken naar een bevredigende oplossing.

Als je het moeilijk vindt jouw behandelend fysiotherapeut rechtstreeks te benaderen, of jullie komen er samen niet uit, dan kun je je wenden tot een regionaal Adviespunt van Zorgbelang Nederland bij jou in de buurt. Zorgbelang Nederland werkt onafhankelijk van de hulpverleners en instellingen in de gezondheidszorg. Zij adviseren cliënten telefonisch of via de mail over patiëntrechten en klachtwegen.

Voor meer informatie en de regionale adviespunten: www.zorgbelang-nederland.nl of telefonisch 0900 243 70 70 (€ 0,10 per minuut).

Misschien heb je een ernstige klacht en wil je daarover een uitspraak van de Klachtencommissie waaronder de fysiotherapeut valt. Of jullie komen in het gesprek met de fysiotherapeut niet tot overeenstemming, dan kun je jouw klacht formeel indienen bij Klachtenloket Paramedici voor ergotherapeuten en oefentherapeuten, www.klachtenloketparamedici.nl en bij het Secretariaat Klachtenregeling Fysiotherapie voor fysiotherapeuten. Extra informatie over klachtenregeling vindt je hier.

.

NAAR BOVEN